Július óta nem írtam

Július óta nem írtam. Igazából csak élveztem a nyarat. Voltam pár táborban, amiket már megemlítettem az előző blogomban. Voltunk még emellett Horvátországban, ami nagyon jó volt, szálloda a tengerparton volt, az udvarán óriási medence. A parton árnyékos fák sora, tenger előtt kavicsos rész.

március

Március óta nem írtam

Március óta nem írtam, időm még lett volna rá, de valahogy nem volt kedvem. Pedig sok minden történt azóta. A vírus harmadik hulláma miatt...

Folytatom a tanítást

Vége! Készen vagyok az osztálytársaim tanításával. Pont időben, hisz most jelentették ki, hogy bezárnak az iskolák. De vissza, térve elégedett vagyok a végeredménnyel, úgy gondolom, hogy sikerült át adnom...

Info tanár lettem

Infó tanár lettem!

Elkezdődött pénteken az óra, bevallom egy kicsit még izgultam is, de gyorsan elszállt ez a „félelem”, hisz láttam, hogy mindenki figyel és érdekli a dolog. Próbáltam segíteni őket, aki nem értette, annak újra elmagyaráztam...

Karácsonyi Üdvözlet

Karácsonyi Üdvözlet Neked, Tőlem

Karácsonyi üdvözlet: Küldöm, szüleimnek, testvéremnek és családjának, nagymamámnak, rokonaimnak, barátaimnak, volt és a mostani tanáraimnak, volt és a mostani osztálytársaimnak, judo és crossfit sport barátaimnak, edzőimnek...

A színrabló, magyar_irodalom_III. díj

A Színrabló

Novemberben volt egy Erzsébet napi irodalmi pályázat, egy másfél oldalas fogalmazást a „Színrabló” címmel adtam be, mellyel harmadik lettem. Az eredményhirdetésre, mivel koronavírus miatt itthon voltam...

koronavírus

Koronavírus megjelent nálam is

Elég régóta nem írtam, de most aktuális lett, mert sajnos utolért a koronavírus. Hogy hol kaptam el, nem jöttem rá. A múlt hét szerdán délután nagyon megfájdult a fejem, nehezen aludtam el este. Reggel...

oktatás, Bólyai

Gőzerővel megy az oktatás

Az infó órán a digitális oktatás folytatására készítenek fel bennünket, de remélem, hogy nem lesz. Az utolsó infó órán a tanító néni megkért, hogy mutassam be a weboldalamat volt, aki igen meglepődött. A tanító néni mondta édesanyámnak, ha tizedikes leszek, az osztályozó vizsga letétele után leérettségizhetek informatikából. Elkezdődtek az...

Elkezdődött az iskola

Aztán eljött az évnyitó is, tehát elkezdődött az iskola, először az udvaron, ahova bejöhettek a szülök is. Minden ötödikesnek átadtak egy Szilágyis kitűzőt, amely szerintem az odatartozásunkat jelképezi. Mi felmentünk a tantermünkbe, ahol Nikolett néni...

Balaton

Balaton, akkor nyaralás

Balaton: Elindultunk a harmadik helyre a Balatonra nyaralni. Ezt vártam legjobban, mert nagyon szeretek a Balatonba fürdeni, úszni. Zamárdiban a Hotel Familiában szálltunk meg. A szállás szuper az étterem ragyogó, azt ehettem, amit csak akartam. Zamárdinak...