Eljött a nyaralás ideje.

eljött a nyaralás:

Kedves Anikó néni!

Szüleimmel elindultunk Harkányba, és a Hotel Baranyában szálltunk meg. Nekem annyira nem tetszett a szálloda, kicsit régi módinak tartottam. De kárpótólt, hogy volt wellnes részlege, medence, jakuzzi, szauna. Meg az esti vacsorák és a nagy séták a környéken.

A strand a szállodával szemben volt. Jó meleg napokat fogtunk ki, ezért egésznap a vízben lubickoltam. Sikerült is leégnem valamelyest.

A legközelebbi város Pécs volt. Egyik reggel kocsival bementünk megnézni. A Széchényi térrel kezdtünk, ahol megnéztük a Zsolnai-kút oroszlánját, ami csodálatos volt. Sajnos a járvány miatt a Dzsámi még nem volt látogatható. Átmentünk a Székesegyház templomhoz, azt is csak kívülről tudtuk megnézni. Útközben bementünk a világ örökség részét képező Ókeresztény sirkamrák bemutató helyére. Ebéd után felmentünk a város legmagasabb hegyén, a Misina tetőn lévő adó toronyba. Ott édesapám régi barátjával találkoztunk. A toronyból nagyon szép panoráma tárult elénk. Mivel szép időnk volt, messzire elláttunk, mire a hegyről leértünk ránk esteledett. Szüleimmel megbeszéltük, hogy Pécsre még visszamegyünk, amikor már minden látogatható lesz.

A következő héten itthon voltam, esténként lementem egy kicsit edzeni.

Eljött a nyaralás Dombóváron

Eljött a nyaralás, irány Dombóvár Gunaras-fürdő. A szálloda már modern volt és gyönyörű. A fürdő is nagyon tetszett, mert voltak csúzdák. Édesapám térdének ez a meleg víz nagyon jót tett. Egyik este édesanyámmal elmentünk egy nagyot biciklizni. Esténként sétáltunk meg a szálloda pingpong termében játszottunk. Mivel már jól felérem az asztalt, ezért a játék is jobban ment. A vacsorák nagyon finomak voltak lehet, hogy híztam is egy kicsit.

Mivel Dombóváron nem sok látnivaló van, ezért átmentük Kaposvárra, ahol megnéztük a főteret és a sétáló utcát. Ott láttuk a Rippl-Rónai József szamárfogat  szobrát. Majd odébb az Ady Endre találkozás szobrát Rippl-Rónaival és a kutyájával. Ezek a szobrok ember nagyságúak voltak és élethűek. Kaposvár utcáin és terein nagyon sok szobor látható. Átmentünk a Csiky Gergely színházhoz is, ami csodálatos volt.

Egy hét után jöttünk haza, és most pihenés van. A jövő héten irány Zamárdi, a Balaton. A Balaton után majd újra írok.