Balaton, akkor nyaralás

Kedves Anikó néni!

Balaton: Elindultunk a harmadik helyre a Balatonra nyaralni. Ezt vártam legjobban, mert nagyon szeretek a Balatonba fürdeni, úszni. Zamárdiban a Hotel Familiában szálltunk meg. A szállás szuper az étterem ragyogó, azt ehettem, amit csak akartam.

Zamárdinak óriási szabad strandja van. Mivel jó idő volt, így tömve volt a vízpart és sokan fürödtek.
A víz 26-27C°-os volt kise akartam jönni. Hajtottam a vízi biciklit, csúszdát is élveztem. Szemüvegben lementem a víz alá, de sokat nem láttam, mert zavaros volt a víz.

Egyik nap mikor már kicsit untam a Balaton vizét, a Szántódi komppal átmentünk Tihanyba. A partról a hegytetőre a faluba kisvonattal mentünk fel. Rengeteg turista lepte el a templom környékét. A templom szép volt. A mellette lévő dombtetőről gyönyörű panoráma nyílt az egész Balaton előttünk volt. A visszhang már nem működik, legalább azt már nem tudják eladni, mert itt már mindenért pénzt kérnek. Délután irány vissza és mentünk a Balatonra.

Egy másik este bementünk a Siófoki sétáló utcába. Óriási tömeg, forgatagon kellett átmenni, egy fagyi és menekültünk tovább. Siófok és Zamárdi között, egy hirdetésből találtunk rá, megnéztünk egy fordított házat. Hát ez érdekes volt, már kívülről is, mert a tetején állt és a falak voltak felül. Belül szintén minden fordítva, a plafon volt a parkettás és lógtak lefele a bútorok, mi meg a plafonon sétáltunk. Olyan érzés fogott el mintha a gravitációval valami nem lenne rendben.

A szálódának volt saját beltéri medencéje, vagy 25m hosszú és 1.50m mély, melyben nagyon jól tudtam úszni. Esténként ki is használtam. Meg ping-pongoztunk. Aztán séta a parton. Ráakadtunk egy antik könyvesboltra, ahol vettünk négy-öt könyvet. A könyv éhségem nagy, így jól jöttek az új darabok.

Eljött a hazajövetel ideje is. Jó volt, mert mindenhol jó, de legjobb otthon. A nagymamám és Andzsu kutyám várt bennünket. Mindenki boldog volt.